My Engagement 081011

Assalamualaikum readers :) 
act aku bru bwt blog neyh . so neyh first story lah nk kongsi2 dgn korg , hope sudi2 lah bca key , lau dh msok blog aku ney , jgn segan2 laa nk follow key . if taknak pon takpe , oke story begin here ,,,


Kejap ja dah nak masuk 6 hari menjadi tunang orang...
Rasanya sempat lagi kalu nak kongsi2 cikit cerita ttg majlis pertunangan aku..
OK..Majlis pertunangan aku start pada jam 3.00 ptg lbh cikit dan berakhir sekitar pkl 4 ptg lebih cikit kot.. (x sempat dh nk tgk jam)

Hantaran dari pihak lelaki 7 berbalas 12 dari pihak perempuan (hehehe...byk kn perempuan)
Hantaran dr aku semuanya di sponsor oleh kwn2 n saudara-mara. Aku nak ucapkan terima kasih sgt2... :)
X sangka ramai yg sponsor...

Di kesempatan ini aku nak ucapkan terima kasihyang tidak terhingga kpd semua yg terlibat secara langsung dan tidak langsung dlm menjayakan majlis pertunangan aku...sesungguhnya jasa kalian amatlah aku hargai..:)..
Antara yg sponsor hantaran aku ialah kwn2 aku iaitu Nida, Kirah, Kak Ida, Kak Husna, Kak Ita, Kak Mar, Kak Mimi.
Utk saudara yg sponsor ialah my cousin Kak Nida..Pak Ngah..Mak Lang..ibu aku..n last but not least jiran aku..
tu yg jadi byk tu...

Makanan pula kami buat bihun goreng dan di sponsor oleh my beloved father...Thank u walid..:)..
Pak Ngah sponsor popia goreng n tok aku sponsor karipap..
Baju tunang sharing with my fiance..so xmahal sgt..standard harga RM225..:)

Kesimpulannya bajet tunang aku x la banyak sgt...
Aku cuma keluarkan duit cikit utk beli baju dan barang hiasan hantaran..
haaaaaaaaaa boleh tarik nafas legaaaaaaaa...heheh..


Kalu org tny aku rs bdebar2 x time tunggu detik2 nak sarung cincin tu??
My answer is...
tak pun..sb ape?..sb Majlis Pertunangan aku tak banyak time menunggu..time semua berjalan dgn lancar ja..
yela..time rombongan pihak lelaki otw..aku pun baru bersiap..
time depa smpai..aku dh 90% siap..
time baca doa..aku dah 100% siap..
then lps tu terus sarung cincin..
cuma time bincang belanja tu aku xbrape fokus sgt..
ksimpulannya...majlis berjalan soft n steady ja.

jom lyn gmbr sekitar Majlis Pertunangan aku :)

Hantaran pihak perempuan..

Hantaran pihak lelaki..

Dua2 pihak punya hantaran..


berdebar2 rsanyaa ..

rsa mcm artis plak , rmai yg dok snap pic ..hehe..

akhirnyaa , saat y d tunggu2 ..

With my lovely umie :)


With walid tersayangg..

With bakal mother in law...


With my fren Nida :)


With my tok..

With Pak Lang n Pak Ngah..


With my adek Muhd Syimir..


With my bakal biras...

From the left my adek Cik Bitah , Me , Nida , n my Mak Andam , 

With Bitah , kak Nida n Alya...

With mak2 saudara ...

 With my friends....

Lawa tak cincin tunang aku ? hoho :O

Candid :P


Kat luar rumah ...


Oke thats all my pic , hope puas aty lah tgk pic2 tuu yeaa :)


4 comments:

Ms. Cactus said...

lawa kan pic2 tuu , aku kan y snap , hoho :)

Unknown said...

InsyaAllah..welcome to the family ya

Unknown said...

nanti masukkan shoubox kt dlm blog ni

Bila Hati Bersuara said...

kami x reti shoubox 2..
ajaq sat...hehe.

Post a Comment

 
Background by design by tutorial + freebies by