Tittle no Include..

Salam semua...
Akhirnya lepas juga hajat aku nak tgk Ombak Rindu.
bukan apa, dengar orang cerita bes sangat
tu yang rasa nak p tengok..

plan nak tengok memang tak dirancang and tak disangka
tiba-tiba ja bff aku Nida bagitau aku dia mc tak p keja then ajak aku kuar tgk Ombak Rindu..
so apa lagi, pucuk di cita ulam mendatang

Aku p dengan adik aku angah and uteh, nida and adik dia
Sebelum p tu aku usha-usha dalam internet dulu time wayang pukul berapa
mula-mula ingat nak p tgk Big Cinema kat Giant Kulim ja
tapi tgk time showing pukul 12.30 ptg and 9.45 mlm
memang time tu tak mengizinkan

Belek punya belek dekat Sunway time cantik ja pukul 2.10 ptg
tapi di sebabkan kesuntukan masa kami terlepas wayang time tu
so dari umah kami terus gerak pergi Jusco Perda
mana tahu time di sana menyebelahi kami.
Sampai sana tgk time Ombak Rindu pukul 5.15 ptg..
alamak
lambat lagi la pulak..
bincang punya bincang..
last-last kami pergi Kulim dulu jumpa my fiance pastu dari Kulim mai balik Jusco tgk wayang
ok x?? ok la tu kan.. 
Yang penting beli tiket siap-siap dulu.

Act, aku memang kena jumpa my fiance... 
nak amik ole-ole yg dia beli kat aku dari Cameron Highlands..
Hari Selasa yg lalu, my fiance konvoi bermotor dgn kawan-kawan dia pergi Cameron..
Sebelum pergi, my fiance tanya aku nak pesan apa2 x??
aku pesan mcm2 la, tu la..tny lg...
tapi ole-ole yang dipesan tu no 2..
yang penting aku hope sgt my fiance selamat pergi dan selamat pulang. 
Alhamdullilah semuanya berjalan dgn lancar. 

Sampai kat Giant Kulim pukul 3.30 ptg terus jumpa my fiance sambil minum-minum kat Giant tu. 
Sekejap aja jumpa pukul 4.30 ptg kami kena gerak pergi Jusco 
sebab wayang start pukul 5.15 ptg. 
Masa berlalu cepat ja...

Sampai Jusco terus menuju ke panggung. Layan Ombak Rindu pulak. 
Ok sekarang aku nak komen pasal movie Ombak Rindu. 
Movie tu tak dinafikan memang bess walaupun jalan ceritanya tak setebal novel yg kita baca kan. 
Depa amik part yg penting-penting ja. 
Orang kata Maya Karin macam x sesuai jadi gadis ayu 
dalam cerita tu sebab dia kan macam moden sikit. 
Tapi bagi aku, ok pe watak Maya Karin dalam cerita tu..
wajahnya memang asli cantik, cuma part kening tu nampak bercukur la. 
Aku memang sedih tengok cerita tu..
tapi x sedih sangat sebab aku lebih rasa nak terkencing dari sedih..hua hua...

Jauh di sudut iman aku ni bersuara,
pelakon-pelakon selalu melakonkan watak-watak gadis beriman, 
menutup aurat, pandai mengaji tapi realitinya itu bukan diri mereka. 
Persoalan aku, pelakon-pelakon ini tak pernah ke rasa sedikit 
keinsafan di hati mereka dengan watak yg mereka lakonkan tu??
tepuk dada tanya iman..
lagi yg aku kesalkan..mereka berlakon bersembahyang, mengaji
 tetapi dalam masa yg sama ada juga adegan-adegan x manis dgn lelaki.
 Ntahla, hanya Allah yg boleh menilai kita.

Ok, lupakan hal tu...
kat bawah ni aku nak cewi sikit ole-ole yg my lovely fiance bagi kat aku....
rasa berbunga-bunga ja hati dapat hadiah banyak..wing..wing..
lama x dapat hadiah ni...hehehe.

Thanks a lot to my fiance. My fiance bagi sama adil ja.. suma dapat rasa.
Ok jom tengok hadiah yg mungkin korang rasa tak seberapa tapi sangat bermakna buat aku..:)

ini lah ole-ole yg aku dapat..
ada lagi ni.. tapi dah selamat masuk lam perut..huhu.

t-shirt yg aku pakai ole-ole dari Cameron..
cantik.. :)

me with bantal stawbery...
suke sgt..!!


Kat bawah ni pic my fiance sepanjang 1 hari di sana..


Konvoi kecil-kecilan..

tgk cam bess ja tempat ni..
aku tak pernah lagi sampai Cameron Highlands.,huk huk..

Hepinya dia...
suke..:)

wah wahh.. :)

tunjuk ape 2??

rasa mcm nak panjat ja stawbery tu..

cantik.. !!

No comments:

Post a Comment

 
Background by design by tutorial + freebies by