Autoshow Motor di Taman Ria Jaya, SP Kedah

Salam semua
27 hb yg lalu my fiance masuk autoshow dekat Taman Ria Jaya, SP
so aku ni act x pernah lagi tgk my fiance masuk autoshow live
selalu tgk pic dlm fb ja..
so bila ada peluang tgk
aku pun bwk la my ummi, n adik2 aku g tgk..

Autoshow tu bertempat di padang Taman Ria Jaya (padang tu agak famous sb mcm2 aktiviti buat kt ctu)
anjuran Karnival Usahawan Utara (KDU)
kami smp dlm pkl 4 lebih
terus ja menuju ke tempat autoshow tu
byk juga jenis moto yg ada
antaranya scooter, lc , honda bulat n ada lg la moto besar2 (aku bkn knl sgt jenis2 moto ni..)
dan moto kat ctu mmg la cntik2..
sgtla kreatif depa ni..


Cuaca pada ptg 2 alhamdullilah sedang2 saja
kalau hari sebelumnya petang2 mesti hujan
tp petang 2 maybe berkat doa org yg nak buat aktiviti
kat ctu kot...cuaca mcm bg kerjasama kat diorang...
hehe..memandai ja aku nih...

kat ctu jgk ada gerai2 jualan..
ada makanan, kraftangan, jualan kereta, motorsikal 
n ada la gerai-gerai pameran
aku x sempat nak tgk suma.
org2 menyanyi pn ada jgk..
mybe depa ni msuk pertandingan kot..
semua layan lagu jiwang ja..
suara semua ok la..
not bad..


aku p sat ja..
dlm half an hour cm 2 ja..
sb nak pergi tempat lain sama..
(x sempat nak tunggu pengumuman pemenang)
tp aku tahu juga pemenangnya..


jeng2....


jeng......




dukacitanya dimaklumkan..
my fiance kalah..
tp dia mmg dah cakap awl2 dia rasa dia kalah..
nak buat mcm mna kn...
kalah menang adat pertandingan..
yg penting pengalaman yg kita dpt tu..
lgpun dia cakap
dia org lama
bg can dkt muka2 baru pulak...


oklah..
setakat ini sahaja coretan aku..
act aku x tahu nak comment byk2 ttg perjalanan autoshow..
sebab aku mmg xdak pengalaman sal ni..
sejak knl my fiance barulah tahu ckit2..
2 pun ciput ja....


jom lyn pic2 autoshow d bawah

ini moto my fiance

moto ni dpt tmpt ke-2
aku rs yg unik sebab ada gelas kat moto dia tu kot + ada bulu2 tu....hehe

moto ni simple tp cantik sgt..
sesuai utk aku ni...haha

it's me..:)

ini lah moto yg dpt tempat pertama..
fiance aku ckp..air brush dia cantik..
spiderman tu...
hadiahnya..model moto ni..
adik aku..haha.gurau jer...








Sumanya cantik2 + kreatif  + inovatif


P/S : aku post  ni atas permintaan my fiance..
sb aku kdng2 x tahu nak post ape kt blog..
biasalah baru nak berjinak2 dgn dunia blog..
my fiance hope puas hati ya... :)
kalu puas hati senyum mcm ni..hehe




No comments:

Post a Comment

 
Background by design by tutorial + freebies by