Autoshow di Karnival Gegaria Harian Metro

Salam semua . .
19 dan 20 hb yg lalu telah berlangsung dgn jaya dan meriahnya
Karnival Gegaria Harian Metro di Kepala Batas
Aku x melepaskan peluang pergi usha-usha karnival tu...
aku pergi sebab my fiance masuk autoshow motor kat sana..

So, pada petang 19 hb
aku with my father n adik-adik pergi untuk bagi support sikit dekat my fiance
aku sampai sana dalam pukul 5 lebih
dan sempatla usha-usha motor-motor yg masuk bertanding
semuanya hebat-hebat...

Aku pergi sat saja...
cuma dalam 15 minit ada kat sana 
lagipun petang tu aku keja
sebab...
walid aku parking kereta kat tempat yg maybe nanti kena saman
polis pun aku tgk dah mula ronda-ronda cari mangsa
polis pun...parking tepi-tepi jalan pun nak saman
bukan org sengaja..
dah parking penuh nak buat mcm mana kan..
haa kan dah melalut...

motor yang paling tertarik aku tgk moto 
yg depa buat akuarium kat sit moto tu...
menarik dan tertarik betul...
cantik sgt2...
motornya cuma EX5 ja..
tapi di ubah suai sampai mcm tu sekali
perjalanan motor tu ke Karnival tu pun diangkut dgn lori...
kalau naik tobat pecah punya akuarium tu...hua hua...

pada pukul 6.00 ptg
nama pemenang pun diumumkan
dan pemenangnya....

jeng . . 

jeng . .

jeng . . 

My fiance dapat
Johan Autoshow Karnival Gegaria Harian Metro di Kepala Batas
kategori Air Brush

dan hadiah yang dimenanginya ialah
wang tunai RM1OO 
piala 3 kaki
minyak hitam
dan sijil penyertaan


jom layan gambar d bawah.. :)




motor my fiance :)

ini la piala yg my fiance menang tu.. :)
ini dia moto yg tersangat kreatif tu.. ada akuarium lagi..
full view motor tu..
motor ni dapat naib johan..
aku suka tgk box kat motor tu..
ada face pooh..
adik aku yg selalu ja ikut kalau aku tgk autoshow..

No comments:

Post a Comment

 
Background by design by tutorial + freebies by